Launch x431 V PRO 5.0 Elite
In stocTesterul LAUNCH X431 PRO V5.0, este un tester de diagnoza auto profesional bidirectional cu conectivitate bluetooth ce scaneaza toate sistemele masinii, cu peste 37 de functii de resetare( sunt disponibile in functie de echiparea masinii), codare ECU. LAUNCH X431 PRO V5.0 beneficiaza de 2 ani de actualizare gratuita de la activarea licentei.
Plateste in siguranta cu card
Livrare rapida - Poti verifica coletul
Retur produse in 14 zile calendaristice
Comenzi prin SEAP / SICAP
Comanda acum Launch x431 V PRO 5.0 Elite
-
Ai o intrebare?
Click aici pentru a obtine raspunsuri de la clientii care au cumparat acest produs!
LAUNCH X-431 PRO V5.0 este cea mai buna alegere pentru: dealer de masini, dealer de masini second hand, atelier de reparatii auto, tehnician de diagnosticare, tehnician auto, mecanic auto, dar si pentru pasionatii auto.
De ce sa alegeti LAUNCH X431 PRO V5.0 Elite Version?
1. Diagnosticare completa a masinii profesionale la nivel OE
2. Control bidirectional complet (test activ) + codare ECU
3. Suport 37+ Reset Service
4. Functii de ghidare pentru VW Audi
5. FCA SGW AutoAuth Access
6. Memorie de rulare 4 GB + memorie de stocare 64 GB
7. Actualizare gratuita de 2 ani. Dupa aceea, puteti utiliza in continuare chiar daca update-ul expira, ramane cu softul de la data expirarii, sau se poate opta pentru update contracost
8. Are 24 de limbi
9. Suporta Auto VIN Scan + Diagnosticare inteligenta + Diagnosticare la distanta + Feedback de diagnosticare
10. Serviciu IMMO antifurt adaugat
11. Compatibil cu X-PROG 3, TSGUN, BST360, VSP600, ADAS, Imprimanta WIFI etc.
12. Adopta sistemul Android 10.0, 2.4GHz/5GHz, WIFI dual-band, versiunea CPU 2.0GHz 4 nuclee care ruleaza mai rapid si mai stabil.
Suporta sa fie folosit in mai multe limbi :
Engleza, franceza, spaniola, germana, rusa, coreeana, japoneza, portugheza, italiana, poloneza, olandeza, maghiara, finlandeza simplificata, ceha, turca, greaca, araba, daneza persana, romana, sarba, suedeza, chineza traditionala.
Din fabrica se seteaza limba si modelul de software in engleza. Dupa schimbarea limbii, clientul trebuie sa descarce din nou software-ul model in limba corespunzatoare.
Instrumente de diagnosticare pentru toate sistemele mai rapid si mai eficient decat echipamentele de diagnosticare cu acoperire la nivel OE.
LAUNCH X431 V V4.0 poate diagnostica sistemul de control electronic al modelelor de vehicule predominante care acopera Asia, Europa, America si China. Gama completa de modele de masini si diagnosticarea completa a sistemului auto fac un instrument de diagnosticare auto profesional.
Include: sistem ABS, sistem motor, sistem SAS, sistem TPMS, sistem IMMO, sistem baterie, sistem de service ulei, sistem SRS, sistem DPF, sistem de aer conditionat, sistem de transmisie, etc...
Functiile de diagnosticare includ: citire DTC-uri, stergere DTC-uri, citire flux de date, test de actionare, reglare AF, codificare ECU si peste 30 de functii speciale.
Potriviti, invatati sau codificati ECU-ul nou inlocuit. Personalizati-va masina, desfasurati functiile ascunse sau dezactivati functiile enervante. Reprogrameaza datele adaptive pentru anumite componente dupa reparatii sau inlocuiri.
CODARE ECU va permite sa potriviti ECU-urile cu componente inlocuite, functii ascunse flash, pentru BMW, VW, Porsche etc.
Test activ (Controale BI-Directionale)
Scanerul auto LAUNCH X431 PRO V5.0 poate actiona solenoizi si actuatoare pentru testare activa, poate trimite comenzi catre sisteme/componente pentru a le testa starea de functionare, fara a utiliza comenzile vehiculului. Poate citi/sterge coduri, vizualiza date live, prelua informatii ECU, poate face test activ si functii de service pentru toate sistemele, inclusiv ECM, TCM, ABS, SRS, BCM, BMS, TPMS, SAS, sistem de combustibil, sistem de lumini si A/C sistem etc.
Ghid de functionare :
Invata pas cu pas cum sa folosesti protocolul de diagnosticare.
(Compatibil cu Volkswagen / Audi / Skoda / Seat): pentru diverse sisteme precum motor, cutie de viteze, frana, airbag, aer conditionat si multe altele.
Diagnosticare completa la nivel OE, mai rapid si mai eficient.
LAUNCH X431 PRO V5.0 poate stabili o legatura de date catre toate sistemele si subsistemele vehiculului deservit pentru :
*Cititi toate tipurile de coduri de eroare pentru sistemul complet, vizualizati, reprezentati grafic si inregistrati PID-urile datelor, sustine controale bidirectionale, test de actionare si toate celelalte functii de diagnosticare.
*Afiseaza date in direct in text, grafic pentru revizuirea si analiza usoara a datelor, inregistreaza si reda date live pentru a identifica problemele senzorilor si componentelor.
Aceasta este o lista a sistemelor moderne de vehicule la care acest instrument de scanare poate avea acces:
- Motoare / Transmisie auto / Airbag-uri / Imobilizator / Codare chei / ABS / Cruise Control / Instrumente / Sisteme de suspensie cu autonivelare
- Scaune / Usi / Poarta / Unghi de directie / Suspensie pneumatica / Sisteme de caroserie / Servodirectie electronica si asistata de motor / Servodirectie /
Presiune in anvelope / Senzori de ploaie / Sistem 4WD
- Stabilizator / Asistenta inteligenta la parcare / Motoare usi / Sisteme audio / Aer conditionat / Tiptronic / Antifurt / Soft Top / Nivelarea farurilor / Inchidere centralizata / Ambreiaj automat / Resetare DPF
- Geamuri electrice / Programare Plip / Geam incalzit / Faruri cu xenon / Stergere de spalare / Incalzitor cu ardere a combustibilului / Cutie de transfer / Memorie scaun / Resetare durata de viata a uleiului / Usi glisante / Acceleratie electronica
- Sistem de navigare / Senzor de rasturnare / Cruise Control / Volan multifunctional / Incalzire auxiliara / Frana de parcare electronica / Electronica ambreiaj ... si multe altele.
Acest proces cuprinzator de scanare este capabil sa localizeze sistemele defecte si sa recupereze cu usurinta DTC-urile asociate. Astfel, puteti lucra la toate partile sistemelor vehiculului pentru a imbunatati performanta, a economisi energie, a reduce emisiile si orice altceva.
Flux de date grafice All in 1
Vizualizati si capturati (inregistrati) date live in timp real. Aceste date, inclusiv starea curenta de functionare a parametrilor si/sau informatiile senzorului, pot oferi informatii despre performanta generala a vehiculului. Poate fi folosit si pentru a ghida repararea vehiculului.
LAUNCH X431 PRO V5.0 functioneaza mai inteligent acum.
Diagnosticare la distanta
Daca intampinati o problema de diagnosticare ce nu poate fi rezolvata de unul singur, puteti solicita asistenta unui mecanic profesionist.
Distribuiti si imprimati raportul de sanatate al vehiculului
Generati automat raportul de sanatate al vehiculului si poate fi partajat prin e-mail, apoi imprimati-l pe computer.
Analiza datelor :
- Va permite sa redati datele stocate si procesul de diagnosticare, ajuta clientul sa compare datele actuale si anterioare.
Auto VIN SCAN pentru diagnosticare rapida :
Odata ce acest instrument de diagnosticare si masina data sunt conectate corect, acest instrument de diagnosticare LAUNCH X431 PRO V5.0 este un proces detectat automat. Cu un singur clic, puteti scana informatiile detaliate despre versiunea masinii dvs., de asemenea, toate codurile de diagnosticare si fluxul de date live al unitatilor de control electrice complete. Daca este necesar, puteti vizualiza informatiile de diagnosticare ale sistemelor selectate numai sub forma de verificari.
Actualizare GRATUITA 2 ani
Primesti actualizari gratuite timp de 2 ani, dupa 2 ani, NU vei pierde nicio functionalitate, poti continua sa folosesti toate functiile in mod normal, pur si simplu nu vei primi actualizari.
Peste 37 de tipuri de functii speciale de serviciu de resetare :
1** Serviciul de resetare a uleiului
Aceasta functie va permite sa resetati serviciul de ulei pentru sistemul de viata al uleiului de motor, care calculeaza un interval optim de schimbare a duratei de viata a uleiului in functie de conditiile de conducere a vehiculului si de evenimentele meteorologice.
Trebuie efectuata in urmatoarele cazuri:
~ Daca lampa de service este aprinsa, executati mai intai diagnosticarea masinii pentru depanare. Dupa aceea, resetati kilometrajul sau timpul de conducere, astfel incat sa stingeti lampa de serviciu si sa activati un nou ciclu de conducere.
~ Daca lampa de service nu este aprinsa, dar ati schimbat uleiul de motor sau electric, trebuie sa resetati lampa de serviciu.
2** Resetare electronica a franei de parcare
Aceasta functie va permite sa resetati placuta de frana dupa inlocuirea acesteia. Trebuie efectuata in urmatoarele cazuri:
~ Placuta de frana si senzorul de uzura a placutei de frana sunt inlocuite.
~ Indicatorul placutei de frana este aprins.
~ Circuitul senzorului placutei de frana este scurt, care este recuperat.
~ Se inlocuieste servomotorul.
3** Calibrarea unghiului de virare
Aceasta functie va permite sa resetati unghiul de directie, dupa inlocuirea senzorului de pozitie a unghiului de directie, inlocuirea pieselor mecanice de directie (cum ar fi cutia de viteze, coloana de directie, tija de capat, articulatia de directie), efectuarea alinierii pe patru roti sau recuperarea caroseriei masinii.
Pentru a reseta unghiul de virare, gasiti mai intai pozitia relativa a punctului zero pentru ca masina sa circule in linie dreapta. Luand aceasta pozitie ca referinta, ECU poate calcula unghiul precis pentru directia la stanga si la dreapta.
4** ABS
Aceasta functie va permite sa efectuati diverse teste bidirectionale pentru a verifica conditiile de functionare ale sistemului de franare antiblocare (ABS).
Trebuie efectuata in urmatoarele cazuri:
~ Cand ABS-ul contine aer.
~ Cand computerul ABS, pompa ABS, cilindrul principal de frana, cilindrul de frana, conducta de frana sau lichidul de frana sunt inlocuite.
5** Serviciul IMMo
Aceasta functie va permite sa efectuati functia de potrivire a cheilor antifurt, astfel incat sistemul de control al imobilizatorului de pe masina sa identifice si sa autorizeze cheile telecomenzii sa utilizeze in mod normal masina.
Trebuie efectuata in urmatoarele cazuri:
Cand cheia contactului, comutatorul de contact, panoul de instrumente combinat, ECU, BCM sau bateria telecomenzii sunt inlocuite.
6** Codarea injectorului
Aceasta functie va permite sa scrieti codul real al injectorului sau sa rescrieti codul in ECU in codul injectorului cilindrului corespunzator, astfel incat sa controlati sau sa corectati mai precis cantitatea de injectie in cilindru.
Trebuie efectuata in urmatoarele cazuri:
Dupa ce ECu sau injectorul este inlocuit.
7** Resetarea sistemului de intretinere a bateriei
Aceasta functie va permite sa efectuati o operatiune de resetare a unitatii de monitorizare a bateriei vehiculului, in care informatiile originale ale defectiunii bateriei descarcate vor fi sterse si se va face potrivirea bateriei.
Trebuie efectuata in urmatoarele cazuri:
~ Bateria principala este inlocuita.
~ Senzorul de monitorizare a bateriei este inlocuit.
8** Regenerarea filtrului de particule diesel (DPF).
Aceasta functie va permite sa curatati PM (Particulate Matter) din filtrul DPF prin modul de oxidare cu ardere continua (cum ar fi arderea cu incalzire la temperatura ridicata, aditivul de combustibil sau catalizatorul reduc arderea PM) pentru a stabiliza performanta filtrului.
Trebuie efectuata in urmatoarele cazuri:
~ Senzorul de contrapresiune de evacuare este inlocuit.
~ Sifonul PM este indepartat sau inlocuit.
~ Duza aditivului de combustibil este indepartata sau inlocuita.
~ Oxidantul catalitic este indepartat sau inlocuit.
~ Regenerarea DPF MlL este activata si intretinerea este efectuata.
~ Modulul de control al regenerarii DPF este inlocuit.
9** Resetare electronica a pozitiei acceleratiei
Aceasta functie va permite sa faceti setarile initiale pentru actuatoarele de acceleratie si readuce valorile invatate stocate pe ECU la starea implicita. Procedand astfel, puteti controla cu precizie actiunile de reglare a clapetei de acceleratie (sau a motorului in gol) pentru a regla cantitatea de admisie a aerului.
10** Potrivirea cutiei de viteze
Aceasta functie va permite sa finalizati autoinvatarea cutiei de viteze pentru a imbunatati calitatea schimbatorului de viteze.
Trebuie efectuata in urmatoarele cazuri: Cand cutia de viteze este dezasamblata sau reparata.
11** Resetare AFS (Adaptive Front-lighting System).
Aceasta functie va permite sa initializati sistemul de faruri adaptive.
12** Initializare trapa
Aceasta functie va permite sa dezactivati blocarea trapei, sa se inchida cand ploua, functia de memorie al trapei glisante / basculante, pragul de temperatura in afara zonei de control, etc.
13** Calibrarea suspensiei
Aceasta functie va permite Resetarea electronica a pozitiei acceleratiei.
Aceasta functie va permite sa faceti setarile initiale pentru actuatoarele de acceleratie si readuce valorile invatate stocate pe ECU la starea implicita. Procedand astfel, puteti controla cu precizie actiunile de reglare a clapetei de acceleratie (sau a motorului in gol) pentru a regla cantitatea de admisie a aerului.
14** Adaptare EGR
Aceasta functie este utilizata pentru a afla supapa EGR (recircularea gazelor de esapament) dupa ce este curatata sau inlocuita.
15** Calibrare scaune
Aceasta functie este aplicata pentru a potrivi scaunele cu functie de memorie care sunt inlocuite si reparate.
16** Resetarea senzorilor anvelopelor
Aceasta functie este utilizata pentru a seta parametrii de dimensiune a anvelopei modificate sau inlocuite.
17** Aerisire lichid de racire
Utilizati aceasta functie pentru a activa pompa electronica de apa inainte de a ventila sistemul de racire.
18** Resetare AdBlue (filtru de gaz de esapament al motorului diesel)
Dupa ce lichidul de tratare a esapamentului diesel (ureea auto) este inlocuit sau completat, este necesara operatia de resetare a ureei.
19** Resetare senzor NOx
Senzorul de NOx este un senzor utilizat pentru a detecta continutul de oxizi de azot (NOx) din evacuarea motorului. Daca defectiunea NOx este reinitializata si convertizorul catalitic NOx este inlocuit, este necesara resetarea valorii invatate a convertizorului catalitic stocata in ECu motorului.
20** Initializarea sistemului AC
Reactivarea/initializarea sistemului AC trebuie efectuata atunci cand ECU AC al vehiculului sau actuatorul este inlocuit sau memoria ECU este pierduta.
21** Detectare baterie de inalta tensiune
Aceasta functie este utilizata pentru diagnosticarea bateriei de inalta tensiune si pentru detectarea informatiilor de stare.
22** Calibrare Windows
Aceasta functie este utilizata pentru a efectua potrivirea geamului usii pentru a recupera memoria initiala ECu si pentru a recupera functia automata de urcare si coborare a geamului electric.
23** Schimbarea limbii
Aceasta functie este utilizata pentru a schimba limba sistemului din consola centrala a vehiculului.
24** Resetare AF
Aceasta functie este aplicata pentru a seta sau a invata parametrii debitului de combustibil aerian.
25** Mod de transport
Pentru a reduce consumul de energie al vehiculului, utilizatorul poate efectua urmatoarele operatiuni: limitarea vitezei vehiculului, neactivarea retelei pentru deschiderea usii si dezactivarea cheii de la distanta etc. In acest caz, este necesara dezactivarea modului de transport pentru ca vehiculul sa fie normal.
26** StoplStart Resetare
Aceasta functie este utilizata pentru a deschide sau inchide functia automata StartStop prin setarea functiei ascunse in ECU (Preconditia este vehiculul echipat cu functie ascunsa si suport hardware).
27** Resetarea sistemului inteligent de croaziera
Aceasta functie este folosita pentru a potrivi modulul inteligent de croaziera dupa ce este inlocuit sau reparat.
28** Monitorizarea echilibrului puterii motorului
Aceasta functie este utilizata pentru a monitoriza acceleratia arborelui cotit in cursa de putere a fiecarui cilindru, pentru a determina puterea relativa furnizata de fiecare cilindru.
29** Regenerarea filtrului de particule de gaz (GPF).
Aceasta functie este utilizata pentru a efectua inlocuirea sau regenerarea GPF dupa ce consumul de combustibil este crescut si puterea de iesire a motorului este redusa ca urmare a unui serviciu indelungat al GPF.
30** Calibrarea unghiului motorului
Aceasta functie este utilizata pentru a efectua calibrarea unghiului motorului atunci cand pozitia rotorului detectata de senzorul de pozitie a unghiului motorului este diferita de pozitia actuala a campului rotorului.
.......
Referinte specifice
Nu exista pareri inca la acest produs.